Sunday 22 May 2011

Lots growing in the kitchen garden

Finally!! Lots of activity in the kitchen garden:

Spinach, which we've already started eating in salads.

Lots of early carrots, guarded by lots of red onions.

Red onions and garlic.

Teeny tiny turnips.

The remaining radishes - we've already eaten lots of thinnings.

Early potatoes - left over supermarket potatoes.

Baby lettuce - the lettuces haven't done at all well this year :(

Woohoo! We ate these last night wrapped in Parma ham :)

Parsley & rocket.

Broccoli. I've also sown two rows of radishes in the middle
and mixed lettuces & stir fry veg round the edge of the bed.



2 comments:

  1. Oj, vad det spirar och gror hos dig! Imponerande att ni redan har hunnit skörda så mycket. Använder du dig av varmbänkar?

    Kram/ Anna

    ReplyDelete
  2. De växer jättefint, tack! Jag har bilder på dem i bloggen nu :)
    Så fint allt växer i din köksträdgård, jag längtar tills jag hunnit i kapp i min egen! Men nu börjar det iaf röra på sig.

    Jag har en present till dig, om du vill ha den? En hortensia, ska vara en Endless summer och därmed härdig. Och överlever ute gör den ju, men den blommar aldrig och jag ids inte bära den ut och in. Så då tänkte jag att den kanske glädjer dig mer? När den köptes var den mörkrosa, men det beror väl på kalkhalten.
    Välkommen med spaden! ;)

    ReplyDelete